Wordt jij onze nieuwe managementassistent (ca. 32 uur)?

Nieuws text rechts

Je kunt overal wel als managementassistent aan de slag, maar het feit dat het werk bij Stek zo breed en veelzijdig is, maakt werken hier aantrekkelijk. En je werkt bij een organisatie die het verschil wil maken in het leven van inwoners van Den Haag die zich in een kwetsbare situatie bevinden.”

Wat zijn de werkzaamheden van de managementassistent?
“Je belangrijkste taken zijn het voorbereiden en notuleren van vergaderingen en het ondersteunen van het management team bij allerlei praktische zaken. De nieuwe managementassistent zal ook de afdeling personeelszaken ondersteunen. Leuk aan deze taken is dat je heel veel van de organisatie en de projecten ziet. Daarbij heb je veel vrijheid om zelf je werkzaamheden in te delen.”

Jij draagt dit najaar het werk weer over. Welke tip heb je voor je opvolger?
“In het begin: durf te vragen. De functie is breed en je hebt met veel onderwerpen te maken, waarvan sommige nieuw voor je zullen zijn. Maar er zijn altijd mensen die hun kennis met je willen delen en die bereid zijn een handje te helpen.”